Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen info@cencramen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font:

Hulp nodig? Chat met ons
Begin een Gesprek
Klik op een van onze vertegenwoordigers hieronder om te chatten via WhatsApp of stuur ons een e-mail naar info@cencramen.nl;)
Bel ons om +31 153 695 775 van 08.00 tot 17.00 maandag t/m vrijdag